Filler Behandling

Fillerbehandling

med sans for et æstetisk smukt udseende.

Vores berømte fillerbehandling hos Anti Age Klinikken anvendes til rynker og skulptering af ansigtet f.eks bekymringsrynken, læber, hage og et kindbensløft

Går du og overvejer at få lavet en lipfiller behandling eller bare få læberne lidt mere markeret og synlige? Men du er bange for at ligne en som har fået ¨too much work done¨ så har du valgt den helt rette klinik, som kun lægger vægt på at skabe naturlige æstetiske resultater, der er med til at tilføre forbedringer til dit eget smukke ydre. Nogle gange har man brug for mere fylde i f.eks. læberne da de er blevet mindre synlige. Linjerne omkring læberne syntes bare kraftigere end før og har måske mistet sin volumen som desværre sker med tiden., så er fillerbehandling hos Anti Age Klinikken den mest oplagte form for fillerbehandling at vælge.

Med en fillerbehandling hos Anti Age Klinikken vælger vi at fokusere på bestemte områder i ansigtet som mangler volumen og er derfor med til at genskabe det du har mistet og endda forbedre dit udseende, da vi ønsker at give dig et friskt og mere naturligt look. Vi har for øje hos Anti Age klinikken at arbejde ud fra ¨less is more¨ princippet som gør vi arbejder for et naturligt smukt resultat som du kan være stolt af.

Har dit ansigt tabt volumen med tiden og dine kinder sunket mere og mere sammen.

Manglende volumen aftager med tiden, så er det måske på tide at få vores eftertragtet fillerbehandling som er ret populært i Hollywood. Du får generelt bare mere volumen i ansigtet igen og vi hjælper dig med at få dit ungdommelige udseende tilbage

Du får fremhævet dine allerede fine træk og elasticiteten samt din huds fugtighed vil fremstå mere synlig og tiltrækkende.
Ikke permanente fillers består af hyaluronsyre, som er et sukkerkompleks – der i forvejen findes i hud og bindevæv. Hyaluronsyre binder vand og er derfor med til at regulere hudens fugtbalance og transporter næringsstoffer.

Indsprøjtning af ikke-permanent filler

Når filler injiceres (sprøjtes ind), vil huden helt naturlig producere mere hyaluronsyre. Det er således udover den egentlige rynkebehandling, en effektiv metode til at genskabe og forbedre hudens elasticitet og fugtighed.

Geleen integreres med det omgivende væv og giver ny volumen i huden som bliver mere spændstig. Man vil derfor ofte opleve, at huden bliver vitaliseret, og ser friskere ud efter en filler-behandling.

Behandlings proceduren

Ifølge Sundhedsstyrelsen skal der gå mindst 48 timer imellem forundersøgelsen og selve behandlingen med filler.

Forundersøgelsen foretages af sygeplejerske eller plastikkirurg, hvor der afstemmes forventninger og gives mundtlig og skriftlig information om behandlingen og evt. risiko for bivirkninger.

Filler- behandlingen udføres normalt uden bedøvelse, men hvis du ønsker kan du få overfladebedøvende creme inden behandling.

Behandleren vil starte med at desinficere din hud for at undgå infektion og herefter med en meget tynd nål injiceres produktet i det ønskede område.

Hyaluronsyren binder vand og ekspanderer derved vævet. Resultatet af din behandling kan derfor ses med det samme.

Typiske behandlingsområder:

• Glabella – bekymringsrynken
  • Kindben/kinder
  • Næseryg
  • Nasolabialfold – folden fra næsefløjen mod mundvigen
  • Hængende mundvige
  • Hage
  • Kæbelinje
  • Øreflipper
  • Læber

Bivirkninger

Efter behandlingen kan der forekomme rødme, hævelse, ømhed, fasthed og blå mærker, som vil forsvinde i løbet af en uge.

Risiko for komplikationer

For at undgå blødning/ blå mærker, er det en god ide ikke at tage fiskeolie, e- vitaminer eller andre blodfortyndende produkter op til behandlingen.

Meget sjældent kan der opstå infektion, der kræver behandling med antibiotika fordi bakterier bliver ført ind under huden ved injektionen, samt vaskulære komplikationer.

Allergiske reaktioner, opblussen af akne og misfarvninger af huden er sjældne risici.

I tilfælde af bivirkninger skal du kontakte os på mobil : 61 689 789 så hurtigt som muligt, for at få den korrekte behandling.

Efter behandlingen

Du kan gå på arbejde kan straks efter behandling.

Det tilrådes ikke at røre ved det behandlede område de første par timer. Make-up kan anvendes efter et par timer.

Derudover bør du ikke udsætte det behandlede område for kraftig varme eller kulde i op til 3 uger.

BOOKING

Husk at book tid til en gratis forundersøgelse forud for behandlingen, hvis det er første gang du besøger os.