Kleresca acne behandling

Kleresca® Acne behandling er en behandling med flere egenskaber, hvor fluorescerende lys anvendes til at bekæmpe flere af de faktorer, som forårsager aknens patogenese. Samtidig er den med til at reducere ardannelse. Behandlingen reducerer inflammation, normaliserer celleaktivitet, øger kollagendannelse og har en langtidsvirkende effekt.

Desuden er det en komfortabel og behagelig oplevelse med minimal restitutionstid.

Sådan virker behandlingen

De nuværende behandlinger mod akne har en række udfordringer, herunder lav eller varierende effekt, ringe tolerance samt bivirkninger. Kleresca® Acne behandling tilbyder en ikke-invasiv biofotonisk behandling med fluorescerende lys til at stimulere hudens egne regenereringsprocesser. I kliniske forsøg har denne nye teknologi påvist stor sikkerhed og effekt hos patienter med moderat til svær akne.

Behandlingen er baseret på en ny teknologi inden for dermatologien, hvor der genereres fluorescerende lys, som stimulerer hudens egen regenerering på celleniveau hvilket fører til kliniske forbedringer af huden. Denne proces kaldes også photobiomodulation (fotobiomodulation) eller blot PBM.

Kleresca® Acne behandling har en genoprettende virkning på celleniveau, da hudens dybere lag bliver aktiveret. Denne virkning fastholdes over tid, så patienterne kommer til at opleve løbende bedring gennem flere måneder, selv efter endt behandling.

Behandling med flere egenskaber

Kleresca® Acne behandlingen er en behandling med flere egenskaber, der bekæmper flere af de faktorer, som udgør aknens patogenese, samtidig med at den reducerer ardannelse.

Bekæmper P. acnes
Reducerer inflammation
Normaliserer celleaktivitet
Reducerer ardannelsen ved at øge kollagenproduktionen