Kleresca® Rosacea

Kleresca® Rosacea Treatment – Feel the change

Oplev en ikke-invasiv behandling, der er udviklet til målrettet behandling af symptomer på rosacea.

Oplev en ikke-invasiv og veltolereret teknologi. Kleresca® bruger fluorescerende lys til mål¬rettet behandling af symptomer på rosacea og til at stimulere hudens egne helingsprocesser.

Behandlingen er beregnet til patienter med rosacea, som har en meget følsom hud.

Behandlingen er ikke-invasiv og veltolereret med kort eller ingen restitutionstid. Patienterne plejer at beskrive Kleresca®-behandlingen som en rar og behagelig oplevelse.

Forskellen ligger i fluorescensen

Behandlingen er baseret på interaktionen mellem en specialdesignet gel og lyset fra Kleresca®-lampen. Gelen indeholder kromoforer, der aktiveres af lyset fra lampen og konverteres til fluorescerende lys. Det fluorescerende lys trænger igennem hudens forskellige lag og stimulerer den på celleniveau.

Feel the change

Kleresca® Rosacea Treatment er en målrettet ikke-invasiv behandling, som er udviklet specielt til behandling af rosaceasymptomer og som stimulerer hudens egne regenereringsmekanismer . Patienterne beskriver typisk behandlingen som en behagelig og rar oplevelse.

Patienterne bør kunne se en forbedring, ikke kun af de synlige symptomer på rosacea, men også af den brændende og sviende fornemmelse, der er forbundet med denne hudlidelse :

• Den reducerer inflammation og dermed forekomsten af papler (knopper) og pustler (pusholdige blærer)
  • Den reducerer rødme (erythema) og blussen idet den forbedrer blodcirkulationen
  • Den reducerer hudens generelle stressniveau og reducerer dermed den brændende og sviende fornemmelse
  • Den fremmer helingsprocessen , hvilket forbedrer den generelle hudkvalitet.

Langtidsvirkende effekt

Forbedringerne kan forventes at fortsætte, efter at behandlingen er afsluttet. Det skyldes aktiveringen af hudens dybere lag hvor fornyelsesprocessen fortsætter, efter endt behandling.

Sådan udføres behandlingen

Kleresca®s Rosacea Treatment er udviklet til dem, der har symptomer på rosacea og tilbyder:

• En behagelig behandling med kort eller ingen restitutionstid
  • Dokumenteret høj sikkerhed og effekt
  • Målrettet behandling af rosacea-symptomer
  • Generel forbedring af hudkvaliteten

Patienterne beskriver typisk tretrins-behandlingen som en behagelig oplevelse.
Den tager kun 9 minutter under lampen11 og har kort eller ingen restitutionstid. Selv makeup kan påføres umiddelbart efter behandlingen.

Høj sikkerhedsprofil

Kleresca®s biofotoniske behandlinger har en høj sikkerhedsprofil. Bivirkninger – set hos nogle patienter – er alle forbigående og kan omfatte rødme, hævelse og hyperpigmentering (bronzefarvning af et område af huden).

Vi anbefaler at du taler med sundhedspersonalet på klinikken om eventuelle bivirkninger inden du påbegynder behandlingen.

Patienthistorier

Patienter behandlet med Kleresca Rosecea Treatment oplevede forskellige forbedringer:

• Den reducerer inflammation
  • Den reducerer forekomsten af papler (knopper) og pustler (pusholdige blærer)
  • Den fremmer helingsprocessen, hvilket forbedrer den generelle hudkvalitet

Før og efter

Learn more at Kleresca.com

Fakta om rosacea

Hvad er rosacea

Rosacea er en kronisk inflammatorisk hudlidelse, der primært er lokaliseret i de centrale områder af ansigtet (kinder, næse, hage og midt på panden).

Den er kendetegnet ved rødme, huden bliver nemt blussende, følsom hud, bumser og fine, røde blodkar (telangiektasi). Afhængigt af typen af rosacea kan lidelsen også komme til udtryk som rhinophyma (forstørret næse) eller øjenproblemer (hævede, røde øjenlåg og konjunktivitis).

Typer af rosacea

Standardklassificeringssystemet, der er udarbejdet af National Rosacea Society Expert Committee, fastslår følgende varianter af rosacea:

De forskellige varianter af rosacea kan have milde til svære symptomer.

At leve med rosacea

Rosacea kan have en negativ indflydelse på patienternes selvværd og selvtillid. Denne hudlidelse kan også påvirke dagligdagen for dem, der lider af den.
Symptomerne kan vise sig som en reaktion på bestemte triggere så som angst, visse fødevarer, alkohol, vind, osv.

Patienterne får ofte rådgivning i at undgå disse triggere14 for at holde rosacea under kontrol.

Årsager og diagnose

De nøjagtige årsager til rosacea er ikke helt klarlagt. De seneste resultater tyder på, at lidelsen skyldes en unormal funktion af immunsystemet, der medfører vasodilation og udvikling af atypiske overfladiske blodkar.

Tidlig diagnose og behandling er nødvendig for at forhindre, at symptomerne udvikler sig fra milde til moderate til svære. Rosacea stiger ofte i sværhedsgrad med tiden, især hvis lidelsen ikke behandles.