Anti Age Klinikken holder lukket grundet nye COVID-19 restriktioner og er lukket til og med d. 7 februar. Vi glæder os til at se dig igen.

PRX-T33 – Anti Age Peeling

En ny generation af Anti Age Peeling

PRX-T33 er en nålefri behandling, der med sine aktive ingredienser er kvalificeret som den næste generation af anti-ageing.

PRX-T33 må anvendes på alle hudtyper hele året rundt uden risiko for lysfølsomhed. Når PRX–T33 påsmøres interagerer produktet med huden på celleniveau og bidrager til cellefornyelse samt stimulerer huden egne vækstfaktorer, som forbedrer huden. PRX–T33 er en yderst effektiv peeling – som modsat andre peelinger – er uden smerter, kort healing-tid, og uden at huden skaller voldsomt af efterfølgende.

PRX-T33 er klassificeret som medicinsk udstyr og CE mærket
Den virksomme kemiske sammensætning af PRX-T33 er ganske enkel – den indeholder kun tre komponenter, som i kombination har en gunstig effekt på overhuden.
PRX-T33 indeholder:
5

Hydrogenperoxid 3% – et antiseptisk middel, der renser for urenheder og mætter overhuden med ilt, øger receptorernes følsomhed. Det har også en lysende virkning.

5
Kojic syre er en komponent, der undertrykker produktionen af ​​melanin, eliminerer hyperpigmentering og har en smertestillende effekt.
5
Trichloreddikesyre 33% er et antiinflammatorisk kompleks, der renser porer, ødelægger patogene bakterier og stimulerer væksten af ​​fibroblaster, der øger hudens elasticitet.

PRX-T33 kan anvendes både i ansigtet og på kroppen for at modvirke og reducere:

• Rynker
  • Pigmenteringer/solskader
  • Tørhed
  • Tabt elasticitet
  • Melasma
  • Ældre hud
  • Ar
  • Karsprængninger

Fordele ved behandlingen

• Forbedrer huden struktur og toning
  • Normalisering af talgkirtlerne og mindsker porer
  • Let opstrammende effekt
  • Bleger huden og reducerer alle typer af pigmenteringer og fregner
  • Forbedrer solskader
  • Forbedrer hudens struktur og mindsker spor af acne ar.

Behandlingen med PRX-T33

Behandlinger tager ca. 30 min. Under behandlingen kan du opleve en svag kriblende, brændende fornemmelse. Denne er dog for de fleste moderat og aftager hurtigt.

Antal behandlinger

Det kan variere afhængigt af hvilke områder du ønsker behandlet, men vi anbefaler et kurforløb på 3-5 behandlinger med en uges interval mellem behandlinger.

Book tid i dag

Book en tid til behandling eller gratis konsultation her

Se vores priser

Klik her for at se vores prisliste eller giv os et kald