Fedtreduktion – Belkyra

Fedtreducering med Belkyra

Kan du sige ‘ja’ til nogen af nedenstående spørgsmål?
Så er en Belkyra behandling sikkert noget for dig. Du kan opnå en strammere hud på specifikt udvalgte steder på kroppen.

5
Er du ked af din dobbelthage, de ekstra kilo på maven eller BH-dellen?
5

Ønsker du også at gøre op med følelsen af ikke at turde vise dig frem i yndlingsbikinien eller den tætsiddende kjole, som ligger gemt væk bagerst i skabet?

5

Drømmer du om at stå knivskarpt på stranden i bikinisæsonen og få drømmekroppen på kort tid, så du endelig kan føle dig tilpas i din egen krop?

Fedtreducering med den nye Belkyra behandling

Vi kender alle til situationen – vi kan ikke længere kan passe vores yndlingsjeans på grund af for meget mavefedt eller et par ekstra kilo på sidebenene.

Mange tyr til ekstreme slankekure for at tabe sig på udvalgte områder, men når aldrig helt i mål, for når kroppen skal smide de ekstra kilo, vælger den ikke altid at tage fra lige de punkter, du ønsker dig.

Derfor vil nogle personer opleve, at de taber mere på eksempelvis numsen eller brysterne, og stadig har det kedelige fedt på maven, hagen eller lårene.

Belkyra er en ny fedtreducerende behandling, som gør os i stand til at sætte ind på et eller flere helt specifikke områder og for alvor mindske topmave, dobbelthage eller de såkaldte “sidedeller” eller “håndtag”. Med en fedtreducerende behandling hos Anti Age Klinikken opnår du et flot og tydeligt resultat på få uger uden brug af narkose eller behov for sygemelding fra job.

Meld dig ind i Club Anti Age og få specielle tilbud på behandlinger, samt bliv inviteret til særlige events!

Hvad er forskellen på Belkyra fedtreducering og fedtfrysning?

Mange har sikkert hørt om fedtfrysning eller prøvet behandlingen op til flere gange uden det store held.

Fedtfrysning kræver mange behandlinger og kan være smertefuldt. Derfor er der mange, som ikke gennemfører den fulde fedtfrysende behandling derfor ikke opnår et synligt resultat.

Med Belkyra fedtreduktion arbejdes der med et fedtreducerende produkt, deoxycholsyre (galdesyre), som er et naturligt forekommende molekyle i kroppen.

Deoxycholsyren injiceres ind i fedtlaget under for eksempel hagen mave- eller BH-dellen og hjælper med nedbrydning og optagelse af fedt i organismen. Når fedtcellerne opløses, kan de ikke gendannes, og det opløste fedt udskilles af kroppen helt naturligt

Hvem må udføre fedtreducerende behandlinger af dobbelthagen, mave- eller BH-dellen?

Ifølge Sundhedsstyrelsens regler må de fedtreducerende behandlinger af dobbelthagen, mave- eller BH-dellen kun udføres af speciallæger i plastikkirurgi og dermatologi med godkendelse til kosmetiske behandlinger. På Anti Age klinikken varetages disse fedtreducerende procedurer af vores meget erfarne plastikkirurg Flemming Lauridsen.

Gratis forundersøgelse

Før behandlingen inviteres du ind til en konsultation. Konsultationen foretages også af plastikkirurg Flemming Lauridsen. Her afstemmes forventningerne, og du får mundtlig og skriftlig information om vores fedtreducerende behandlinger. Herefter kræver Sundhedsstyrelsen, at der gives en betænkningsperiode på 48 timer, inden den fedtreducerende behandling må udføres.

Hvor mange fedtreducerende behandlinger behøver jeg?

Mængden af fedt, der nedbrydes ved denne fedtreducerende behandling, varierer fra person til person, og du kan derfor opleve, at du har brug for flere fedtreducerende behandlinger.

De fleste kan forvente at have brug for en til tre behandlinger afhængigt af udgangspunktet. Plastikkirurg Flemming Lauridsen hjælper dig med at vurdere, hvor mange behandlinger du behøver baseret på din fedtfordeling og dine specifikke ønsker.

Er Belkyra fedtreduktion den rigtige behandling for mig?

Ja, hvis du:

• Generes af mindre fedtansamling under hagen
  • Ikke ønsker kirurgi (fedtsugning)
  • Føler, at dobbelthagen får dig til at se ældre ud, end du er.
  • Spiser sundt og motionerer, men dobbelthagen stadig ikke går væk.

Hvem kan ikke behandles med Belkyra fedtreduktion?

• Hvis du er allergisk overfor deoxycholsyre.
  • Hvis du har en infektion i eller nær det område, du ønsker behandlet.
  • Hvis du har haft kirurgi (incl. fedtsugning) på halsen, kinder og ansigt eller planlægger at få kirurgi på et af disse områder.
  • Problemer med at synke.
  • Har stofskiftelidelser.
  • Hævede kirtler på halsen.
  • Lider af en blødningsforstyrrelse.
  • Tager blodfortyndende medicin.
  • Er gravid eller ammende.
  • Har fuldskæg i behandlingsområdet.

Skulle du få en overfølsomhedsreaktion, skal du søge akut lægehjælp eller skadestue. Du skal kontakte klinikken, hvis du får problemer med at synke, muskelsvaghed i ansigtet, skævt smil eller sårdannelse i det behandlede område.

Udarbejdet af speciallæge i plastikkirurgi Flemming Lauridsen 08-11-2018.

Bivirkninger med Belkyra fedtreduktion:

Hyppigt forekommende bivirkninger er hævelse, misfarvning af huden, smerter, rødme, føleforstyrrelse af huden og hårdhed af det behandlede område.

Hævelsen og ømhed/smerter kan vare op til ca. 6 uger. Disse bivirkninger er ikke udtryk for en komplikation, men kroppens reaktion på nedbrydningsprocessen af fedtcellerne.

4 ud af 100 kliniske studier viser, at behandlingen kan forårsage nogen slaphed, og 2 ud af 100 i kliniske studier får synkebesvær efter behandlingen. I de fleste tilfælde forsvandt disse symptomer i løbet af et par måneder.

Mænd kan sjældent observere hårtab i området. Der vil komme ny skægvækst igen.

Priser på fedtreducering med Belkyra

Første behandling (pr. område – fx hage) 6.000 kr.
Anden behandling 3.000 kr.
Tredje behandling 2.000 kr.

Efter den fedtreducerende behandling

Efter en fedtreducerende behandling med Belkyra vil du som udgangspunkt kunne udføre almindelige daglige aktiviteter. Du kan dog opleve forbigående ubehag i form af hævelse, rødme og ømhed i det behandlede område, hvilket er helt normalt. Symptomerne aftager i dagene efter behandlingen.

Udover hævelsen kan du også opleve kløe, blå mærker eller midlertidig følelsesløshed i det behandlede område. Disse bivirkninger er ikke udtryk for en komplikation, men blot kroppens reaktion på nedbrydningsprocessen af fedtcellerne – altså en helt normal reaktion.

De første 6 uger efter behandlingen bør du undgå kraftig ultraviolet stråling (sol- og skiferie). Tag hensyn til dette, når du planlægger behandlingerne.

Book tid i dag

Book en tid til behandling eller gratis konsultation her

Se vores priser

Klik her for at se vores prisliste eller giv os et kald