Kleresca® Rosacea Treatment – Feel the change

Oplev en ikke-invasiv behandling, der er udviklet til målrettet behandling af symptomer på rosacea
Behandlingen er beregnet til patienter med rosacea, som har en meget følsom hud.

Oplev en ikke-invasiv og veltolereret teknologi. Kleresca® bruger fluorescerende lys til målrettet behandling af symptomer på rosacea og til at stimulere hudens egne helingsprocesser.

Behandlingen er ikke-invasiv og veltolereret med kort eller ingen restitutionstid. Patienterne plejer at beskrive Kleresca®-behandlingen som en rar og behagelig oplevelse.

Meld dig ind i Club Anti Age og få specielle tilbud på behandlinger, samt bliv inviteret til særlige events!

Forskellen ligger i fluorescensen

Behandlingen er baseret på interaktionen mellem en specialdesignet gel og lyset fra Kleresca®-lampen. Gelen indeholder kromoforer, der aktiveres af lyset fra lampen og konverteres til fluorescerende lys.

Det fluorescerende lys trænger igennem hudens forskellige lag og stimulerer den på celleniveau.

Feel the change

Kleresca® Rosacea Treatment er en målrettet ikke-invasiv behandling, som er udviklet specielt til behandling af rosaceasymptomer og som stimulerer hudens egne regenereringsmekanismer. Patienterne beskriver typisk behandlingen som en behagelig og rar oplevelse.

Patienterne bør kunne se en forbedring, ikke kun af de synlige symptomer på rosacea, men også af den brændende og sviende fornemmelse, der er forbundet med denne hudlidelse:

^
Den reducerer inflammation og dermed forekomsten af papler (knopper) og pustler (pusholdige blærer)
^

Den reducerer rødme (erythema) og blussen, idet den forbedrer blodcirkulationen

^

Den reducerer hudens generelle stressniveau og mindsker dermed den brændende og sviende fornemmelse

^
Den fremmer helingsprocessen , hvilket forbedrer den generelle hudkvalitet.

Langtidsvirkende effekt

Forbedringerne kan forventes at fortsætte, efter behandlingen er afsluttet. Dette skyldes aktiveringen af hudens dybere lag, hvor fornyelsesprocessen fortsætter efter endt behandling.

Sådan udføres behandlingen

Patienterne beskriver typisk tretrins-behandlingen som en behagelig oplevelse. Den tager kun 9 minutter under lampen og har kort eller ingen restitutionstid. Selv makeup kan påføres umiddelbart efter behandlingen.

Z
En behagelig behandling med kort eller ingen restitutionstid
Z
Dokumenteret høj sikkerhed og effekt
Målrettet behandling af rosacea-symptomer
Generel forbedring af hudkvaliteten
Klik på billedet for at se fuld størrelse

Høj sikkerhedsprofil

Klerescas® biofotoniske behandlinger har en høj sikkerhedsprofil. Bivirkninger – set hos nogle patienter – er alle forbigående og kan omfatte rødme, hævelse og hyperpigmentering (bronzefarvning af et område af huden).

Vi anbefaler, at du taler med sundhedspersonalet på klinikken om eventuelle bivirkninger, inden du påbegynder behandlingen.

Patienthistorier

Patienter behandlet med Kleresca Rosecea Treatment oplevede forskellige forbedringer:
Den reducerer inflammation
Z
Den reducerer forekomsten af papler (knopper) og pustler (pusholdige blærer)
Z
Den fremmer helingsprocessen, hvilket forbedrer den generelle hudkvalitet

Før og efter behandling af rosacea

Her kan du se et eksempel på før og efter billede. Du kan læse mere om behandlingen her: Kleresca.com

Fakta om rosacea

Hvad er rosacea?

Rosacea er en kronisk inflammatorisk hudlidelse, der primært er lokaliseret i de centrale områder af ansigtet (kinder, næse, hage og midt på panden).

Den er kendetegnet ved rødme, huden bliver nemt blussende, følsom hud, bumser og fine, røde blodkar (telangiektasi). Afhængigt af typen af rosacea kan lidelsen også komme til udtryk som rhinophyma (forstørret næse) eller øjenproblemer (hævede, røde øjenlåg og konjunktivitis).

Typer af rosacea

Standardklassificeringssystemet, der er udarbejdet af National Rosacea Society Expert Committee, fastslår følgende varianter af rosacea:

De forskellige varianter af rosacea kan have milde til svære symptomer.

At leve med rosacea

Rosacea kan have en negativ indflydelse på patienternes selvværd og selvtillid. Denne hudlidelse kan også påvirke dagligdagen for dem, der lider af den. Symptomerne kan vise sig som en reaktion på bestemte triggere såsom angst, visse fødevarer, alkohol, vind osv.

Patienterne får ofte rådgivning i at undgå disse triggere for at holde rosacea under kontrol.

Rosacea-triggere
Mange patienter har bemærket, at bestemte forhold synes at forværre deres symptomer. En NRS-spørgeundersøgelse blandt 1.066 rosaceapatienter viste, at de mest alminde udløsende faktorer var:

81% Sollys

9% Visse grøntsager
8% Mejeriprodukter

Årsager og diagnose

De nøjagtige årsager til rosacea er ikke helt klarlagt.

De seneste resultater tyder på, at lidelsen skyldes en unormal funktion af immunsystemet, der medfører vasodilation og udvikling af atypiske overfladiske blodkar. Tidlig diagnose og behandling er nødvendig for at forhindre, at symptomerne udvikler sig fra milde til moderate til svære. Rosacea stiger ofte i sværhedsgrad med tiden, især hvis lidelsen ikke behandles.

Book tid i dag

Book en tid til behandling eller gratis konsultation her

Se vores priser

Klik her for at se vores prisliste eller giv os et kald